دسته بندی

چند نکته در خرید زانوبند طبی

چند نکته در خرید زانوبند طبی

چند نکته در خرید زانوبند طبی : اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی از زانو درد رنج می برید به یک پوشش جهت حفاظت از زانو، تقویت و کاهش درد آن نیاز خواهید داشت. این پوشش همان زانوبندی طبی است که میتواند تمامی قسمت های زانو شما را پوشش دهد. فرقی نمی کند درد زانو شما ناشی از کهولت سن، آرتروز زانو، دررفتگی و شکستگی است یا هر چیزی دیگری شما میتوانید در هر رده سنی با هر جنسیتی از آن بهره مند شوید و با درد زانوی خود برای همیشه خداحافظی کنید. برای شناخت بیشتر این محصول و آشنایی با آن در ادامه همراه ما باشید.

 

فواید استفاده از زانوبند طبی

اولین فایده و مزیتی که این محصول دارد و باعث میشود تا در نگاه اول افراد به سمت خرید و استفاده آن ترغیب شوند کاهش درد است. با استفاده از این زانو بند شما دیگر هیچ دردی در ناحیه زانو احساس نخواهید کرد و یا به حداقل میزان خود خواهد رسید. کاهش درد موجب میشود تابه آزادی و با راحتی بیشتری راه بروید، بدوید و از پله بالا بروید و یا هر حرکت دیگری که به دلیل درد زانو نمی توانستید را انجام دهید. از دیگر فواید استفاده از زانو بند طبی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هنگام انجاام فعالیت های ورزشی و کشیی و … باعث حفاظت از عضلات زانو میشود.
  • فشار وارد شده بر ماهیچه ها و تاندون پا را به حداقل می رساند.
  • برای رگ به رگ شدن رباط پا و همچنین پارگی رباط صلیبی و پارگی مینیسک مناسب است.
  • تانهاب تاندون های زانو را کاهش میدهد.
  • در هنگام شکستگی زانو قابل استفاده است.
  • بعد از جراحی زانو استفاده آن برای بیماران توصیه میشود.
  • و …

 

نکات مهم در استفاده از زانوبند طبی

شما از این وسیله میتوانید علاوه بر هنگام استراحت و فعالیت برای زمان هایی که مشغول نظیر کوهنوردی، اسکی و … در فصل زمستان هستید هم استفاده نمایید. پوشش آن بسیار ساده است و دارای پارچه کشی است این بدان معنی است که شما چه چاق باشید چه لاغر به راحتی قادر به استفاده از آن خواهید بود. میتوانید ان را از زیر لباس نیز بپوشید. مواد به کار رفته در تولید ان به صورت ضد حساسیت میباشد و هیچ مشکلی در مماس بودن آن با پوست برای شما ایجاد نخواهد شد. همچنین ضد تعریق می باشد و جریان هوا به راحتی درون آن عبور میکند.

 

نکات مهم در خرید زانوبند طبی

قبل از خرید زانوبند طبی این محصول بهتر است بدانید که دارای رنگبندی است اما سایزبندی ندارد و شما با هر وزنی میتوانید از آن بهره ببرید. البته دارای انواع مختلفی است که از نظر کارکرد و همچنین با یکدیگر تفاوت دارند. به همین خاطر جهت تشخیص مناسب ترین نمونه برای شما بهتر است قبل از خرید با پزشک مشورت شود. به جنس متریال به کار رفته در ساخت آن توجه کنید. جنس آن باید نرم و البته مقاوم باشد. نمونه ای را بخرید که قابلیت شست و شو داشته باشد و بتوانید هرچند وقت یکبار آن را بشویید و مجدد مورد ساتفاده قرار دهید. بهتر است برای هر دو پای چپ و راست خرید کنید اما با با زهم بسته به نظر شما دارد. میتوانید تنها برای یک زانو خود از ان لستفاده کنید.

 

قیمت زانوبند طبی

قیمت زانو بند طبی بسته به کیفیت و البته نوع طرح آن مختلف است. اما با توجه به عملکرد و تاثیری که دارد بسیار ارزان می باشد و میتوانید به راحتی به صورت اینترنتی نیز آن را خریداری نمایید. اگر این محصول را به صورت جفتی خریداری کنید قیمت کمتری خواهد داشت. شرکت تولیدی طب پوش با سابقه چندین ساله در تولید و عرضه انواع زانوبند طبی اماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد.

قیمت روپوش پزشکی سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.