دسته بندی

نکات مهم در خرید قوزبند طبی

نکات مهم در خرید قوزبند طبی

نکات مهم در خرید قوزبند طبی : قوزبند یکی از ساده ترین لوازم پزشکی است که  میتواند بزرگ ترین مشکل شما را به راحتی حل کند. بد نشستن، انجام فعالیت های بدنی سنگین، آسیب دیدن ستون فقرات و … سبب میشود تا شما در کمر خود قوز خفیف و یا حتی شدیدی داشته باشید. از آنجایی که ستون فقرات عضوی حساس می باشد برای درمان آن روش های آسان و راحت توصیه می شود که یکی از آن ها استفاده از قوزبند است. البته نا گفته نماند که این محصول زمانی عملکرد مناسب و موثر خواهد داشت که به درستی مورد استفاده قرار گیرد. تا علاوه بر رفع قوز از هر گونه آسیب رسیدگی به ستون فقرات شما پیشگیری کند.

 

عملکرد قوزبند به چه شکلی است و چطور باعث اصلاح قوز میشود؟

داشتن قوز علاوه بر آسیبی که به کمر شما وارد میکند باعث ایجاد نافرمی در اندام شما و به دنبال آن کاهش اعتماد به نفستان میشود. نگران نباشید استفاده از این پوشش طبی مشکل را برای همیشه برایتان رفع خواهد کرد. با داشتن این قوزبند هر زمانی که شما حرکت کنید و فعالیتی داشته باشید قوزبند یک مقاومت ارتجاعی در برابر حرکت شما خواهد داشت تا بتواند ساختار ستون فقرات را به حالت اولیه خود حفظ کند. به عبارتی به عنوان یک مانع و نگهدارنده عمل میکند. استفاده بلند مدت از آن با سازماندهی سیستم عضلانی و عصبی پیشرفت آن را کاهش داده و به مرور آن را بهبود میبخشد.

 

نکات مهم در استفاده از قوزبند یبی و زمان استفاده

نکته بسیار مهمی که وجود دارد و اغلب افراد قبل از استفاده از این قوزبند نگران آن هستند میزان دردی است که تصور میکنند وجود دارد. باید بدانید استفاده از این وسیله کاملا بدون درد میباشد و جز لوازم غیر تهاجمی است. شاید در روزهای اول کمی ناراحتی برایتان داشته باشد اما به مرور به آن عادت کرده و احساس بهتری خواهید داشت. این محصول توسط پزشک تجویز می شود پس بهتر است قبل از خرید و استفاده با پزشک درمانگر خود مشورت کنید. پزشک با توجه به شدت قوز، نوع قوز، سن بیمار و … این محصول را در نظر میگیرد.

مدت استفاده از این وسیله حدود ۲۰ هفته می باشد که البته با زهم بستگی به نظر پزشک دارد. بهتر است بعد از گذشت ۴ الی ۷ هفته مجدد برای بررسی به پیش دکتر مراجعه کنید. میتوانید در هر شرایطی از زیر لباس به راحتی این قوزبند را بپوشید و ظاهری آراسته داشته باشید.

 

نکات مهم در خرید قوزبند طبی

شما از این محصول تا مدت ها استفاده خواهید کرد پس بسیار مهم است که کیفیت مطلوبی داشته باشد. به این منظور باید دارای دوخت مناسب و البته دوام بالا باشد. جنس پارچه به کار رفته در آن باید به صورت نرم و ضد حساسیت باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. در زمان خرید توجه کنید نمونه ای را خریداری کنید که قابلیت شست و شو داشته باشد. همچنین محصول باید وزن سبکی داشته باشد تا در حین استفاده بار اضافه ای روی دوشتان نگذارد و راحتی بیشتری برایتان فراهم کند. ناگفته نماند که قوزبند دارای رنگبندی نیز می باشد و میتوانید با توجه به رنگ لباستان انتخاب کنید تا در زمان استفاده از زیر لباس مشخص نشود.

 

قیمت قوزبند طبی

قوزبند طبی انواع مختلفی دارد که ویژگی های منحصر بهف رد هر یک از آن ها باعث شده است تا تفاوت قیمت با یکدیگر داشته باشند. اما در حالت کل قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. میتوانید به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت و یا به صورت حضوری این محصول را خریداری کرده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت روپوش پزشکی سفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.